zaterdag 10 mei 2014

Me-time - boek Martine Prenen

Naast het boek "Boost" van Goedele Leyssen vinden we nog een boek dat ons helpt te genieten van het leven : 


"Me-Time"

van 
Martine Prenen.

Op 28 maart verscheen haar boek.

"Me-time" leert ons op een aangename manier :

- omgaan met stress :   antistressoefeningen op p34
- te genieten van het leven
- wat gezonde voeding is 
-  me-time te creëren.
- te ontspannen : yoga-oefeningen op p82

Proef al eens van haar boek op : 
http://www.lannoo.be/sites/default/files/books/issuu/9789401413770_0.pdf


Citaat uit haar boek

03/ Hoe maak je je hoofd leeg?
Door regelmatig naar de yogaklas te gaan.



Een aanrader !!!
Een boek naar het hart van iedere vrouw !!!



Op 14.06.2014 post ik jullie het fantatische nieuws dat ik een workshop met Martine Prenen, georganiseerd door de uitgeverij Lannoo, win.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren kan altijd via facebook !!!
Mercikes voor je reactie !
Het is altijd leuk om een reactie te ontvangen.
Bij een vraag volgt zeker een antwoord !
Ohm Shanti !!