zaterdag 14 juni 2014

Workshop Martine Prenen - Me Time

Joepie !!! Ik ben reuzeblij !

Gisteren ontving ik het bericht dat ik gewonnen heb me de wedstrijd van Lannoo.

Vorige maand kreeg ik van mijn man het boek "Me-Time" van Martine Prenen kado.  Ik sloeg al een vreugdekreet voor het kado zelf.



Martine Prenen heeft een nieuw boek geschreven : "Me-Time".
Door handige tips, budgettips, antistressoefeningen, yoga-oefeningen leert Martine Prenen ons hoe we als vrouw meer tijd kunnen maken voor ons zelf, hoe we ontspannender door het leven kunnen gaan.
Ook staat het boek boordevol fantastische levensspreuken !

Op 10.05.2014 kwam je op mijn  yogablog al iets te weten : 
http://yogamargot.blogspot.com/2014/05/martine-prenen-me-time.html


Wil je al eens proeven van het boek
http://www.lannoo.be/sites/default/files/books/issuu/9789401413770_0.pdf

Kwam er nog bij dat er op het boek een vignet kleefde met een codenummer.
Lannoo de uitgeverij organiseerde een wedstrijd.
Wat kan je winnen ?

Een workshop met Martine Prenen zelf.

Bedankt uitgeverij Lannoo : 
"het belooft een ontspannende en inspirerende namiddag te worden !"


De workshop gaat door op 02.07.2014 : ik post jullie !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren kan altijd via facebook !!!
Mercikes voor je reactie !
Het is altijd leuk om een reactie te ontvangen.
Bij een vraag volgt zeker een antwoord !
Ohm Shanti !!