woensdag 8 november 2017

Yogi Festival 22-24 juni 2018


Yogi Festival 2018 reservering

In 2018 zal het festival gehouden worden in het weekend van 22-24 juni

omdat het eiland erg populair is om af te huren wordt ik gevraagd om voor einde van het jaar de data te bevestigen en aan te betalen.
Dus ben ik op zoek naar de eerste 20 deelnemers!!

Deze eerste early bird aanmeldingen maken de reservering mogelijk en ontvangen daarom superkorting! Ipv 250, de gewone early bird prijs, betaal je nu 225!! En kids 125!! Dit als dank voor jullie vertrouwen🙏🙏

Het programma is nog niet bekend maar jullie zullen weer fijne en goede docenten krijgen, heerlijk eten en een super sfeer!!

weet jij het al en kun jij je reservering al voldoen dan maak je me superblij want dan kan ik het weekend vast leggen.
Graag ontvang ik dan je mail op: yogaladder@outlook.com
groetjes Eva Sacchetto
 
Yogi Festival

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren kan altijd via facebook !!!
Mercikes voor je reactie !
Het is altijd leuk om een reactie te ontvangen.
Bij een vraag volgt zeker een antwoord !
Ohm Shanti !!