donderdag 12 oktober 2017

Loop- en yogacollectie

Evy Gruyaert, tv-presentatrice en bezielster van Start 2 Run en Yoga met Evy, ontwierp voor ZEB haar eerste yoga- en loopcollectie.  En ze is trots.

Er zijn zoveel sportlijnen op de markt, Evy.
Waarom nog een extra ?

Waarom ?  Omdat het de mijne is en ik mijn goesting mocht doen (lacht).  In al die jaren heb ik zoveel sportoutfits gedragen waarvan ik vond dat dat beter kon.  Niet alleen esthetisch maar ook sporttechnisch.  Ik heb er heel hard op gelet dat alles borst- en buikgewijs op zijn plaats blijft.



Zijn we yoga nog niet een beetje beu ?

Integendeel, er zullen nog meer yogavariaties opduiken.  Er bestaat nu al doga (yoga met je hond),
broga (yoga voor mannen), en de nieuwste hype is yoga nidra.  Een sessie van 20 minuten heeft hezelfde effect als 4 uur slaap.  Yoga is een blijver, want voor velen is de ratrace niet evident.

Krijg jij alles wat gebolwerkt ?

Het is druk dat geef ik toe.  Ik geef workshops, we draaien het derde seizoen van Stukken van Mensen en ik werk mee aan een programma over startende ondernemers.  En tussenin probeer ik mijn kinderen nog wat deftig op te voeden en genoeg te slapen.

Vanaf 11 oktober bij ZEB Yoga- en Loopcollectie Evy Gruyaert bij ZEB.
https://www.zeb.be/nl/dames/sportswear/?sex=Dames%7CUnisex




Info artikel : HLN NINA nr 448 30.09.2017 door David Devriendt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren kan altijd via facebook !!!
Mercikes voor je reactie !
Het is altijd leuk om een reactie te ontvangen.
Bij een vraag volgt zeker een antwoord !
Ohm Shanti !!