maandag 28 april 2014

Yogamuziek : "Aromatherapy"

Wat ik niet eenvoudig vond in de beginjaren van mijn yogalessen was 
de muziek om mijn lessen te verzorgen.

Ik vond de muziekkeuze heel moeilijk.

Graag gebruik ik warme, meditatieve muziek.
Muziek waarmee je je kan laten meedrijven.

Ontspannende muziek !

Zo een van mijn favorieten is een CD die gebruikt wordt bij massages en relaxatie.

Zijn naam is : Aromatherapy.

De CD behoort tot de reeks van "Mind, Body, Soul".

Met de link onderaan kan je even proeven.

Via Youtube is het ook mogelijk om de muziek te beluisteren.

Ga gemakkelijk zitten, 
sluit je ogen 
en 
geniet !



https://www.newworldmusic.com/uk/aromatherapy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reageren kan altijd via facebook !!!
Mercikes voor je reactie !
Het is altijd leuk om een reactie te ontvangen.
Bij een vraag volgt zeker een antwoord !
Ohm Shanti !!